Sunday, February 22, 2009

no title

semalam terasa hari kegayishnan yang melampau. itu kedengaran sangat jangal bukan..hahaha bukan apa pertama kali badan yang putih ini diurut dan di uli..bunyi agak seram...tapi hakikat nya ia sunguh nyaman dan berasa sungguh selasa..yang penting ia adalah percuma dan ada dasar pertukaran budaya..

aku mengaku budaya melayu bumiputra adalah berasa malu dalam semua perkara apatah lagi dengan sentuhan pada tubuh badan melibatkan sesama jantina..agak kekok dan jangal apatah lagi orang yang baru kita kenali...ia berbeza dengan berusan tukang urut...

agak nya budaya orang persia tidak kisah..ini pertama kali aku berkawan dengan bangsa asing secara dekat..yang peting kita manusia...bagi aku manusia semuanya adalah sama tetapi berbezaan budaya itu menbedakan kita..

ini menbuatkan aku berasa lebih berminat untuk mengenali budaya bangsa asing...aku berkawan bukan kerana sekadar mengenali secara luaran..tuhan telah mengurniakan satu hadiah kepada aku..iaitu aku mampu melihat manusia itu berada dalam kesusahan dan aku mampu mengenali orang itu secara kasar melalui pandang pertama..bukan semua benda itu tepat tapi dengan itulah aku dapat mengenali dan rapat kepada individu itu..aku tidak riak tapi hanya berkongsi..

dengan mengenal individu yang terpilih ini sedikit sebanyak menbentuk peribadi aku..pepatah melayu berkata buang yang keruh ambil yang jernih..setiap manusia ada malaikat dan syaitan nya..terpulang kepada iman senipis kulit bawang ini menilainya..

arh i envy with my friend because he manage to picture with liyana from estrella..cilaka u zepah..liyana so damn cute~ i wish can meet her sometime..i just love her voice, the vibrator of her voice killing me part by part..imagine that i can't stop listening to her band everyday.. owh yaa naa my first ever picture i manage to edit..i just love this picture..don't get me wrong!!


okey ka

No comments: